Nofsza – narzędzie, które odmieni organizację loterii konsumenckich
Swoją premierę ma nowe narzędzie – Nofsza – wspomagające organizację loterii konsumenckich, opracowane z wykorzystaniem autorskiej metodologii Brand Activation Balance (BAB).
2021-06-23, 11:16

Nofsza zwiększa zaangażowanie i satysfakcję uczestników promocji, stawia bowiem na mobilność, budowanie zasięgu i mechanizmy inspirowane najnowszymi trendami oraz grami komputerowymi.

To nie wszystkie wyróżniki rynkowej nowości. Nofsza pozwala marketerom na szybsze i efektywniejsze budżetowo wdrożenia dzięki modułowej budowie systemu, a przede wszystkim na osiągnięcie wyższych wskaźników uczestnictwa, sprzedaży i długofalowych efektów dla marki organizującej loterię.

Powyższe potwierdzają dane zebrane podczas pilotażowych wdrożeń. Uruchomiona została również demonstracyjna, mobilna gra premierowa, która jest dostępna na www.nofsza.pl/premiera

Liderami Nofszej są Lidia Penkala i Adam Czyż. Penkala od 2004 organizowała loterie, pracując w spółce Grzegrzółka&Ko,  obsługiwała takie firmy jak: Rider’s Digest, Lotos, Unilever, Ciech Sarzyna. Czyż natomiast swoje doświadczenie zdobywał w PlayPrint Polska oraz Grzegrzółka&Ko, współpracując z Piątnicą, InterRisk czy Eurocash.

KONTAKT / AUTOR
Adam Czyż
Sales Director, CEO
Nofsza
577 148 507
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.