Ruszyła loteria promocyjna OSM Piątnica
Na początku września 2021 r. wystartowała „Loteria Mlekiem Płynąca” promująca świeże mleko z Piątnicy, w której można wygrać trzy Toyoty Yaris oraz nagrody pieniężne o łącznej wartości 50 000 zł.
2021-09-21, 08:27

Mechanizm zakłada dwie pule nagród – jedną przeznaczoną dla gry z zakupem oraz drugą dla gry bez zakupu. Dzięki udostępnieniu gry dla zabawy loteria pozwala na realizację wielu celów marketingowych, m.in.:

  • wciągnięcie do zabawy konsumentów niezdecydowanych
  • konwersję grających dla zabawy na graczy, którzy kupią produkty
  • promocję marki Piątnica poprzez wyświetlanie plansz edukacyjnych tysiącom osób.

 

Moduły gry można testować na stronie internetowej https://www.mlekiemplynaca.pl/ do końca października 2021 r.

Kreację oraz koncepcję komunikacji przygotowała Agencja Plej, landing page wdrożyła technologiczna spółka Eura7, a za organizację formalną loterii odpowiada spółka Nofsza.

KONTAKT / AUTOR
Adam Czyż
Sales Director, CEO
Nofsza
577 148 507
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.