Detektyw Chrupkowski, Colian i Nofsza z wakacyjną loterią dla Wafli Familijne
Marka Familijne oraz spółka Nofsza już pierwszego lipca 2022 roku wystartowały ze specjalną loterią.
2022-07-08, 12:27

Znakomity smak chrupiących wafelków urzeka wielu konsumentów, więc udział w loterii będzie chrupiącą przyjemnością. Na zwycięzców czekają dziesiątki tysięcy złotych, a  nawet roczny zapas wafli!

Udział w „słodkiej” loterii jest prosty: wystarczy kupić 2 dowolne opakowania wafelków Familijne, zarejestrować paragon na www.familijne.pl i razem z Detektywem Chrupkowskim wyruszyć na poszukiwania zaginionych nagród. Każde zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody miesiąca, tj. 10 000 zł!

 

Nofsza, specjalizująca się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych konsumentów, opracowała dwa dodatkowe mechanizmy. Pierwszy, polegający na rekomendowaniu loterii znajomym, dzięki któremu można uzyskać 20% ich wygranej oraz drugi, w systemie Freemium, gdzie wygraną jest zapas wafelków oraz szansa ekstra –  w losowaniu 10 tys. zł.

To już druga loteria organizowana przez Nofszą i Opus B na rzecz marki Familijne. Zeszłoroczne działania marki Familijne powiązanie z aktywnością loteryjną zdobyły wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Kampania zintegrowana Business to consumer (B2C).

Nofsza sp. z o.o. odpowiada za organizację loterii oraz opracowanie jej mechanizmu, Eura7 za techniczne wdrożenie. Koncepcja kreatywna oraz komunikacja została przygotowana przez agencję Opus B.

KONTAKT / AUTOR
Adam Czyż
Sales Director, CEO
Nofsza
577 148 507
ZAŁĄCZNIKI
musje2.png
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.