Nofsza poprowadzi loterię dla Wafli Familijne
Spółka Nofsza, specjalizująca się we wdrażaniu i prowadzeniu aktywizacji konsumenckich – w tym loterii – wygrała konkurs ofert na obsługę aktywacji marki Familijne.
2021-07-13, 13:25

Loteria bazuje na podwójnym mechanizmie: grach freemium i premium. Dzięki mechanizmowi gry freemium osoby chcące wypróbować promocję bez dokonywania zakupu mogą zgłosić się i walczyć o słodkie upominki. Jest to jednocześnie mechanizm informujący o głównej części loterii z wartościowymi nagrodami. Dzięki zastosowanemu rozwiązaniu marka Familijne jest w intensywnym kontakcie z konsumentami.

Familijne: loteria Mus je wygrać

W loterię „Mus je schrupać i wygrać!" można zagrać na stronie internetowej pod linkiem: www.familijne.pl.

Łączna pula nagród to ponad 220.000 zł.

Za obsługę klienta po stronie Nofszej odpowiada Adam Czyż. Za realizację projektu od strony formalno-prawnej odpowiada Lidia Penkala.

KONTAKT / AUTOR
Adam Czyż
Sales Director, CEO
Nofsza
577 148 507
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.