„Organizacja trzeciej już edycji loterii dla sieci Topaz jest wynikiem doskonałych efektów, które osiągnęliśmy podczas poprzednich działań. Dzięki połączeniu mechanizmów Premium oraz Freemium, czyli możliwości udziału w loterii bez jakichkolwiek kosztów, tj. zakupów w sklepie, uzyskaliśmy dla naszego Klienta obrót, który przekroczył całą pulę nagród w poprzedniej loterii” - wyjaśnia Adam Czyż, CEO Nofsza.
Mateusz Orzełowski, dyrektor marketingu Topaz, dodaje: „Święta Bożego Narodzenia to świetna okazja do dodatkowej aktywizacji naszych konsumentów oraz obdarowania ich prezentami. Dlatego też zależało nam na wykorzystaniu modelu, który pozwoli na wzięcie udziału w loterii bez wymogu dokonania zakupów. Nasze doświadczenie pokazuje, że dla Klienta równie atrakcyjna jest możliwość wygrania 1000 zł co tydzień czy 3000 co miesiąc, jak również talonów o wartości kilkudziesięciu złotych do wykorzystania w naszych sklepach”.
Nofsza sp. z o.o. odpowiada za organizację loterii oraz opracowanie jej mechanizmu, Eura7 za techniczne wdrożenie. Koncepcja kreatywna została przygotowana przez dział marketingu Topaz.
Zgłoszenia odbywają się na https://www.loteriatopaz.pl/ od 15 listopada 2021 do 16 stycznia 2022 r.