Znakomity smak chrupiących wafelków urzeka wielu konsumentów, więc udział w loterii będzie chrupiącą przyjemnością. Na zwycięzców czekają dziesiątki tysięcy złotych, a nawet roczny zapas wafli!
Udział w „słodkiej” loterii jest prosty: wystarczy kupić 2 dowolne opakowania wafelków Familijne, zarejestrować paragon na www.familijne.pl i razem z Detektywem Chrupkowskim wyruszyć na poszukiwania zaginionych nagród. Każde zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody miesiąca, tj. 10 000 zł!
Nofsza, specjalizująca się we wdrażaniu i prowadzeniu akcji aktywizacyjnych konsumentów, opracowała dwa dodatkowe mechanizmy. Pierwszy, polegający na rekomendowaniu loterii znajomym, dzięki któremu można uzyskać 20% ich wygranej oraz drugi, w systemie Freemium, gdzie wygraną jest zapas wafelków oraz szansa ekstra – w losowaniu 10 tys. zł.
To już druga loteria organizowana przez Nofszą i Opus B na rzecz marki Familijne. Zeszłoroczne działania marki Familijne powiązanie z aktywnością loteryjną zdobyły wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii Kampania zintegrowana Business to consumer (B2C).
Nofsza sp. z o.o. odpowiada za organizację loterii oraz opracowanie jej mechanizmu, Eura7 za techniczne wdrożenie. Koncepcja kreatywna oraz komunikacja została przygotowana przez agencję Opus B.